We staan graagtot uw dienst!
Via e-mail
Gelieve bij voorkeur per e-mail contact op te nemen aan:
service@aeco.beVia telefoon+32 (0)87 63 24 44Telefonische klantenservice (nederlandstalig)
Openingsuren:
Ma. tot Vr. van 9 tot 12 uur
Telefonische klantenservice (nederlandstalig)
Openingsuren:
Ma. tot Vr. van 9 tot 12 uur
U wenst ecologisch advies?
Neem contact op met onze adviesdienst:
(betalend 1,5€/min. – enkel uit het Belgisch net)
Veel gestelde vragen snel en eenvoudig uitgelegd.
-
Hoe kan ik de ombudsman voor energie bereiken?
Als u twijfelt aan een afrekening, meer informatie wenst of een klacht wilt indienen, neem dan altijd contact op met uw energieleverancier. Hij zal zijn uiterste best doen om u te helpen.
Indien u geen bevredigend antwoord ontvangt of indien geen overeenkomst kan worden bereikt, kunt u de Federale Energiebemiddelingsdienst raadplegen door hen te schrijven:
Ombudsman voor energie, Koning Albert II-laan 8, bus 6, 1000 Brussel
Tel: +32 (0)2 211 10 60
Fax: +32 (0)2 211 10 69
De bemiddelingsdienst kan pas tussenbeide komen nadat u vooraf de eerste stappen bij uw leverancier hebt ondernomen.
-
Mag ik mijn openstaande facturen in meerdere schijven betalen?
In beginsel moeten rekeningen op tijd vóór het vervaldatum worden betaald.
Als u betalingsmoeilijkheden ondervindt, wacht dan niet te lang en neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice om onnodige herinneringskosten te vermijden: service@aeco.be.
Wij zullen graag een afbetalingsplan met u afspreken.
Als uw moeilijkheden van langere duur zijn, kan het zeer nuttig zijn contact op te nemen met het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn (OCMW) van uw gemeente. Zij kunnen u misschien helpen het sociaal tarief te krijgen of oplossingen te vinden om al uw schulden af te betalen. Een schuldbemiddelaar kan u ook helpen.